• פניות הציבור
ראשי: 03-633-8888
רשת דובדבן – מעונות יום
  • דף הבית
  • מי אנחנו
    • הרשמה למעונות יום דובדבן
  • מידע להורים
    • מידע וטפסים להורים
    • במעונות שלנו – תמונות
    • דבר ההורים – המלצות מהרשת
  • מצא מעון
  • דרושים למעונות
  • מידע מקצועי
  • חדשות ועדכונים
  • דף הבית
  • מי אנחנו
    • הרשמה למעונות יום דובדבן
  • מידע להורים
    • מידע וטפסים להורים
    • במעונות שלנו – תמונות
    • דבר ההורים – המלצות מהרשת
  • מצא מעון
  • דרושים למעונות
  • מידע מקצועי
  • חדשות ועדכונים

תקשורת ילדים – הערכה

ראשי » מידע מקצועי » תקשורת ילדים – הערכה

 1.האם את מתכננת פעילויות מראש ויוצרת תנאים מתאימים לפעולה.

לדוגמא: ________________________________________________________________________________

2.האם את עוזרת לילד להתמקד בפעילות ומגיעה איתו לקשב הדדי.

לדוגמא: ________________________________________________________________________________

3.האם קיימת התאמה בין תוכנית הפעולה שלך לבין תגובת הילד.

לדוגמא: ________________________________________________________________________________

4.האם דרך עבודתך מרגשת ומלהיבה את הילד / קבוצה.

לדוגמא: ________________________________________________________________________________

5.האם את מעניקה ומעודדת תחושת יכולת אצל הפעוט.

לדוגמא: ________________________________________________________________________________

6.האם בפעולותייך הנך מלמדת את הילד לבצע מטלות בדרך של דיבור או הדגמה.

לדוגמא: ________________________________________________________________________________

7.האם את מרחיבה לילדים את הידע שלהם על העולם בדרך יצירתית של הסברים, ציון הקשרים, רצפים וכדומה…

לדוגמא: ________________________________________________________________________________

8.האם את מעודדת סקרנות ושאילת שאלות במהלך היום.

לדוגמא: ________________________________________________________________________________

9.האם את שומרת על דיסקרטיות ואמינות בכל הנוגע לנעשה במעון ואינך מעבירה מידע להורה, אלא על ילדו בלבד.

לדוגמא: ________________________________________________________________________________

10.האם את מתכננת פעילות תוך שימת דגש לשונות הילדים בקבוצה.

לדוגמא: ________________________________________________________________________________

 

בהשוואה בן טיפול פרטני לבין טיפול קבוצתי נמצא שאיכות הטיפול בעת הטיפול הקבוצתי יורדת באופן משמעותי, זה בא לידי ביטוי בעיקר בירידה במרכיב הרגישות לאיתותי הפעוט ולביטויי היוזמה שלהם, כמו כן בהצבת גבולות. ירידה  נמצאה גם בהתנהגויות תיווכיו כגון מיקוד, ריגוש משמעות, הרחבה, עידוד וויסות התנהגות. לעומת זאת, נמצא שיש עלייה בהתנהגויות של הפרעה וחדירה למשחקו של הפעוט.

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • הדפסה
  • אימייל
« הקודם
הבא »
עשו לנו like
חדשות ועדכונים
  • משחקי לוח מהנים ככלי חינוכי ולימודי
  • תינוקות מודעים לעצמם לפחות מגיל 4 חודשים
  • טבלה לילדים: כלי חינוכי אפקטיבי ואיך משתמשים בו
  • איך הופכים למידה למעניינת כמו מדיה חברתית
  • יחד ננצח
חדשות ועדכונים
  • מודעת אבל – עמית להב ז"ל
  • הזמנה להרצאה של מיכל דליות בדובדבן
קישורים
  • מידע להורים
  • שאלות ותשובות
  • הסניפים שלנו
  • אתרים רלוונטיים
  • עמוד הפייסבוק של הרשת
פרטים

אבא הלל סילבר 7 רמת גן
טלפון: 03-633-8888
פקס: 03-633-8889
מייל: rdm@rdm.co.il

כל הזכויות שמורות © רשת דובדבן מעונות יום

קידום בגוגל > עמית אדלר

בנייה עיצוב וקידום seome
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל
דילוג לתוכן