1.האם את מתכננת פעילויות מראש ויוצרת תנאים מתאימים לפעולה.
לדוגמא: ________________________________________________________________________________
2.האם את עוזרת לילד להתמקד בפעילות ומגיעה איתו לקשב הדדי.
לדוגמא: ________________________________________________________________________________
3.האם קיימת התאמה בין תוכנית הפעולה שלך לבין תגובת הילד.
לדוגמא: ________________________________________________________________________________
4.האם דרך עבודתך מרגשת ומלהיבה את הילד / קבוצה.
לדוגמא: ________________________________________________________________________________
5.האם את מעניקה ומעודדת תחושת יכולת אצל הפעוט.
לדוגמא: ________________________________________________________________________________
6.האם בפעולותייך הנך מלמדת את הילד לבצע מטלות בדרך של דיבור או הדגמה.
לדוגמא: ________________________________________________________________________________
7.האם את מרחיבה לילדים את הידע שלהם על העולם בדרך יצירתית של הסברים, ציון הקשרים, רצפים וכדומה…
לדוגמא: ________________________________________________________________________________
8.האם את מעודדת סקרנות ושאילת שאלות במהלך היום.
לדוגמא: ________________________________________________________________________________
9.האם את שומרת על דיסקרטיות ואמינות בכל הנוגע לנעשה במעון ואינך מעבירה מידע להורה, אלא על ילדו בלבד.
לדוגמא: ________________________________________________________________________________
10.האם את מתכננת פעילות תוך שימת דגש לשונות הילדים בקבוצה.
לדוגמא: ________________________________________________________________________________
בהשוואה בן טיפול פרטני לבין טיפול קבוצתי נמצא שאיכות הטיפול בעת הטיפול הקבוצתי יורדת באופן משמעותי, זה בא לידי ביטוי בעיקר בירידה במרכיב הרגישות לאיתותי הפעוט ולביטויי היוזמה שלהם, כמו כן בהצבת גבולות. ירידה נמצאה גם בהתנהגויות תיווכיו כגון מיקוד, ריגוש משמעות, הרחבה, עידוד וויסות התנהגות. לעומת זאת, נמצא שיש עלייה בהתנהגויות של הפרעה וחדירה למשחקו של הפעוט.